Inima si miscarea

INIMA SI MISCAREA

Mai multa miscare si exercitiu inseamna nu numai ca te vei simti mai bine, dar poate de asemenea sa-ti mentina inima sanatoasa. Iar pe langa controlul presiunii sanguine, al nivelului de glucoza si al colesterolului, exercitiile te pot ajuta de asemenea sa scapi de greutate. 

Chiar si un scurt puseu de activitate, cum ar fi alergatul, sau chiar datul cu aspiratorul si urcatul scarilor pot sustine activitatea inimii tale si fluidiza circulatia sangelui. Prin exercitii regulate, vei observa diferenta in numai cateva saptamani.

Intareste-ti inima

Inima ta este un muschi care va deveni mai mare si mai puternic prin activitate fizica, in special exercitii cardiovasculare cum ar fi plimbarea, inotul si dansul, care iti ajuta atat inima cat si plamanii. Cu cat mai puternica este inima, cu atat trebuie sa depuna mai putin efort pentru a pompa eficient sangele in organismul tau. Asta pune mai putin stres asupra inimii, ducand la un sistem cardiovascular mai sanatos si mai relaxat.

 Pentru asta nu trebuie neaparat sa te inscrii neaparat la o sala de gimnastica, ci doar sa fii mai activ in viata de zi cu zi. Expertii recomanda sa fim activi macar 30 de minute pe zi, cateva zile pe saptamana.   

  

    

  
  

Articole recent vizualizate